FILOZOFIA W TERENIE
FILOZOFICZNA GRA TERENOWA
Uchodzisz za znawcę myśli filozoficznej? Jesteś ekspertem od logicznych łamigłówek? A może dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z filozofią? Niezależnie od stopnia zaawansowania – wszystkich miłośników filozofowania zapraszamy do udziału w Filozoficznej Grze Terenowej. W niecodzienny, aktywny sposób osoby uczestniczące w grze będą mogły poszerzyć swoją wiedzę filozoficzną oraz sprawdzić się w logicznym myśleniu. Podzieleni na drużyny uczestnicy zabawy odkrywać będą kolejne zakamarki Kampusu Głównego Uniwersytetu Warszawskiego, mierząc się po drodze z rozmaitymi filozoficznymi wyzwaniami. Wygrywa drużyna, która jako pierwsza wykona poprawnie wszystkie zadania i rozwiąże filozoficzne zagadki.
Termin: 24 września 2011, start o godz. 11:00
Miejsce startu: Instytut Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Krakowskie Przedmieście 3 (róg ul. Traugutta)
Organizatorzy:
Koło Naukowe Etyki Praktycznej ἀρετή
Koło Naukowe Kształcenia Filozoficznego
Ośrodek Badań Filozoficznych
Warsztatyfilozoficzne.pl
Filozofia w terenie
Regulamin filozoficznej gry terenowej
1. Organizatorami gry jest Koło Naukowe Etyki Praktycznej „Arete” i Ośrodek Badań Filozoficznych. Gra organizowana jest w ramach XV Festiwalu Nauki.
2. W grze można startować indywidualnie lub w drużynach (maksymalnie 4 osoby).
3. Rejestracja uczestników rozpoczyna się o 11:00, 24 września 2011 roku, przy Instytucie Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Krakowskie Przedmieście 3). Uczestnik otrzymuje: Kartę Gry, Mapę i Regulamin.
4. Start odbywa się w kolejnych minutach startowych, począwszy od godz. 11:10. Dokładny czas startu podany jest na karcie gry.
5. Gra polega na odnalezieniu w odpowiedniej kolejności Filozofów ukrytych na terenie Kampusu Głównego Uniwersytetu Warszawskiego i rozwiązaniu otrzymanych od nich zadań. Za poprawne wykonanie zadania uczestnicy otrzymują od każdego Filozofa na karcie gry jego znak rozpoznawczy. Wygrywają uczestnicy, którym uda się w najkrótszym czasie zdobyć wpisy od wszystkich Filozofów.
6. Podczas gry nie wolno korzystać z telefonów komórkowych, Internetu i wszelkiej pomocy z zewnątrz.
7. Gra kończy się z przybyciem ostatniego uczestnika, lecz nie później niż o 13:30.
Masz pytanie?
Wyślij je na jmach [at] obf.edu.pl